Kaj je LinkedIn in kako ga lahko uporabljamo v Sloveniji?

Kaj je LinkedIn, je vprašanje, ki se vedno bolj pojavlja pri osebah, katere se srečujejo z družbenimi omrežji. LinkedIn je platforma, ki vedno bolj postaja pomembna za pridobivanje novih kontaktov in mreženje. LinkedIn se kar hitro spremijna. To smo opazili že po sami rasti uporabnikov, angažiranosti oseb in deljenja vsebin na platformi. Ta rast se lahko pripisuje večim dejavnikom, med drugim je prehodna delo na daljavo, ki se je pričela med pandemijo COVID-19. 

Takrat se je dal poudarek na osebno znamko in poslovno mreženje ter iskanje zaposlitve in novga kadra za podjetja. Prav tako je platforma takrat podala poudarek na nenehnem razvijanju svojih dodatkov, ponudb in uporabniški izkušnji.

Kaj je LinkedIn?

LinkedIn je družbeno omrežje, ki je namenjeno povezovanju ljudi s poslovnim okoljem. Ustanovljeno je bilo leta 2002, sedaj pa je postalo eno najbolj priljubljenih orodij za iskanje zaposlitve ter poslovno mreženje. Na platformi se lahko uporabniki predstavijo s svojim profesionalnim profilom, vključno z izobrazbo, delovnimi izkušnjami, veščinami in dosežki. Poleg tega omrežje omogoča objavo vsebin, ki so povezane s poslovnim svetom, kot so članki, novice, strokovni nasveti in drugo.

LinkedIn je tudi pomembno orodje za podjetja, ki lahko prek njega iščejo nove zaposlene, oglašujejo svoje storitve in produkte, gradijo svojo blagovno znamko in se povezujejo z drugimi podjetji. Poleg tega platforma omogoča tudi ustvarjanje skupin, ki združujejo ljudi z enakimi interesi ali strokovnimi področji ter omogočajo izmenjavo mnenj in izkušenj.

Je globalna platforma, ki ima več kot 740 milijonov registriranih uporabnikov v več kot 200 državah po svetu. Omogoča povezovanje poslovnih strokovnjakov iz različnih sektorjev in področij ter omogoča razširjanje poslovnih priložnosti in mreženje na globalni ravni.

Zakaj uporabljati LinkedIn? Kako mi koristi?

LinkedIn ni samo za “strokovnjake”, ampak za vse, ki želijo pobližje vstopiti v poslovni svet, deliti nasvete, znanje in se mrežiti. Z uporabo platforme LinkedIn uporabniku prinaša kar veliko koristi kot so: 

  1. Priložnosti za zaposlitev

Številna podjetja na platformi objavljajo prosta delovna mesta. Uporabniki se lahko prijavijo neposredno prek omrežja LinkedIn in prejmejo prilagojena priporočila za zaposlitev na podlagi podatkov in želja v svojem profilu.

  1. Mreženje/Navezovanje stikov 

LinkedIn je platforma, posebej zasnovana za profesionalno mreženje, zato je odličen kraj za povezovanje s kolegi, panožnimi strokovnjaki in potencialnimi poslovnimi partnerji. Oblikovanje močne mreže lahko vodi do novih priložnosti za zaposlitev, sodelovanja in pridobitve novih izkušenj.

  1. Grajenje osebne blagovne znamke

Močna osebna blagovna znamka lahko pripomore k vzpostavitvi verodostojnosti in avtoritete v panogi, kar vodi k večji prepoznavnosti in potencialni karierni rasti.

  1. Učenje in razvoj

LinkedIn Learning ponuja obsežno knjižnico tečajev in izobraževalnih vsebin, ki uporabnikom omogoča, da se izpopolnjujejo in širijo svoje znanje na veliko različnih področjih.

  1. Vpogled v podjetja 

LinkedIn poda informacije o podjetjih, kot so njihova velikost, panoga, profili zaposlenih in nedavne posodobitve. Te informacije lahko pomagajo pri sprejemanju premišljenih odločitev, ko razmišljajo o možnostih za zaposlitev ali opravljajo tržne raziskave.

  1. Komunikacija  

Uporabniki lahko članke, posodobitve in vpoglede delijo s svojim omrežjem in se tako predstavljajo kot vodilni v svoji panogi. Sodelovanje pri vsebini, ki jo delijo drugi, lahko vodi tudi do novih povezav in morebitnih sodelovanj v prihodnosti.

Preberite članek in izvedite vse o : Kako optimizirati svoj LN profil.

Kako ustvariti svoj LinkedIn profil?

LinkedIn omogoča, da si ustvarite dva različna tipa profila: 

  • Osebni profil

  • Profil podjetja

Osebni profil uporabljate za promocijo sebe kot strokovnjaka in grajenje mreže poslovnih stikov. Profil podjetja pa uporabite za oglaševanje in gradnjo blagovne znamke vašega podjetja. Pridružite se lahko na linkedin.com, kjer boste najprej morali registrirati račun, nato pa ustvariti profil.

Osebni profil

Registracija na LinkedInu je enostavna in brezplačna. Vpišete lahko svoje osebne podatke, izkušnje in kvalifikacije, dodate povezave do vaših drugih družbenih omrežij, kot so Twitter in Facebook, in nato začnete graditi svojo mrežo poslovnih stikov. Registirate se lahko na tej povezavi https://linkedin.com/reg/join

Profil podjetja

LinkedIn profil podjetja lahko ustvari oseba, enako kot na Facebooku, kar pomeni, da se ne more postaviti samostojno, ampak mora biti povezana s profilov, ki postane admin. Prvo je potrebno registrirati osebni profil. Admin profila podjetja lahko dodaja ljudi, ki pomagajo urejati in soustvarjati stran. Vsak zaposleni pa lahko v sekciji “izkušnje” tudi doda to podjetje, kot njegovo zaposlitev, pri čemer se potem na strani podjetja v sekciji “zaposleni ali ang. People” prikaže ta oseba. Tako se poveže z organizacijo.

Kaj mora vsebovati dober LinkedIn profil?

Ustvarjanje dobro zasnovanega LinkedIn profila je ključnega pomena za gradnjo uspešne kariere in mreže poslovnih stikov. Čeprav se morda zdi preprosto, je sestavljanje učinkovitega profila veščina, ki jo morate obvladati, če želite izstopati v morju konkurence.

Sama postavitev profila je pomembna prav tako pa je zelo pomembna navedba pravih podatkov. Torej kateri podatki so pomembni za dober LinkedIn profil? 

  • Profilna fotografija

  • Fotografija ozadja

  • Kontaktni podatki 

  • Delovne izkušnje 

  • Opis

  • Veščine

Dober profil pa naredi tudi vsebina, skozi katero gradimo osebno znamko.

Če pa vas zanima točna optimizacija LinkedIn profila si preberite naš članek Kako optimizirati svoj LinkedIn profil.

ZANIMIVOST: LinkedIn ima še eno posebnost - prav tako deluje kot SEO brskalnik (kakor Google), zato je tudi tukaj pomembna uporaba in poznavanje ključnih besed, s katerimi targetirate.


Objavljanje vsebine na LinkedIn

Redno objavljanje vsebine ni samo način, da ostanete v stiku s svojo ciljno publiko, ampak tudi način, da postanete prepoznavni v vaši industriji in gradite dolgoročne odnose. Pomembno je, da vaše objave izražajo vašo strokovnost in mnenja o področjih, ki so povezana s vašim delom. Držite se rdeče niti, ki vas povezuje z vašimi bralci in jim zagotavlja vrednost.

Pisanje iz osebnega vidika je ključnega pomena za gradnjo vaše osebne znamke. Bralci se lažje povežejo z vami, če delite osebne izkušnje, svoja mnenja in poglede. S tem boste vzpostavili zaupanje in pritegnili delodajalce in poslovne partnerje.

Redno objavljanje vsebine na LinkedInu je dolgoročna strategija gradnje vaše kariere in poslovne mreže. Navsezadnje gre za gradnjo kredibilnost in strokovnosti.

V katerem jeziku objavljati na LinkedIn?

Čisto odvisno je od vaše ciljne publike - vprašajte se “Koga želim tarketirati?”. Ali ta oseba se dela v Sloveniji ali v tujini? Če se želite povezati s tujimi strokovnjaki v panogi ali samo razširiti dosege, je najboljša izbira angleški jezik (Če se želite povezati z osebami iz več različnih držav). Če je a vaša ciljna publika samo ena država, potem je priporočljivo pisati v jeziku tiste države v kateri si želite širiti mrežo.

Ne napisano pravilo je, da se objave na LinkedIn piše v tistem jeziku, ki ga govori 70% vašega občinstva.

O čem pistati na LinkedInu?

Za gradnjo uspešne osebne znamke in mreže stikov na LinkedInu je ključno, da si vnajprej določite svoj cilj. Ko ga imate jasno pred očmi, se lahko osredotočite na ustvarjanje vsebin, ki ga bodo podpirale.

Na podlagi tega cilja si potem ustvarite tematike o katerih želite pisati. Te teme lahko razširite v stebre vsebine, ki vam bodo dali usmeritev pri ustvarjanju novih vsebin. Za uspešnost vašega LinkedIn profila je ključna konsistentnost objavljanja rednih vsebin.

Kakšne tipe vsebin lahko objavljate?

  • Video

  • Objava s fotografijo

  • Objava brez fotografije

  • Carousel objave (več slik v eni objavi)

  • Članek

  • Anketa

Ko ste si določili cilj in tematike, je pomembno, da razmislite o konkretnih vsebinah, ki jih boste delili na LinkedInu. Pomembno je, da vaše vsebine vsebujejo uporabne in relevantne informacije za vašo ciljno publiko. Delite svoje izkušnje, mnenja, znanje in ideje na področju, ki ga pokrivate. Izpostavite svojo strokovnost in se povežite s svojo publiko.

Kako uporabljamo LinkedIn v Sloveniji?

LinkedIn je v Sloveniji v zadnjih letih postal zelo priljubljena platforma za gradnjo poslovnih mrež in promocijo svoje znamke. Podjetja, posamezniki in organizacije se na tej platformi povezujejo, izmenjujejo mnenja in informacije, ter gradijo svojo prepoznavnost in ugled v poslovnem svetu.

Ena od glavnih prednosti uporabe LinkedIna je v grajenju povezav med podjetji in posamezniki. Na platformi lahko hitro najdete in kontaktirate ljudi, ki delujejo v vaši panogi ali so sicer povezani z vašim poslovanjem. To vam lahko pomaga pri razširjanju vaše mreže poslovnih stikov, kar je ključno za rast vašega podjetja ali kariere.

Poleg tega je LinkedIn odlično orodje za razširjanje poznavnosti vaše znamke. S pravilno izbiro vsebin, ki jih objavljate na platformi, lahko dosežete veliko število ljudi, ki vas sicer morda ne bi opazili. S tem povečujete prepoznavnost vaše znamke in si gradite ugled v poslovnem svetu.

Poleg promocije svoje znamke pa je LinkedIn tudi odlična platforma za deljenje izkušenj z drugimi in pomoč pri določenih tematikah. Na platformi lahko sodelujete v različnih skupinah, ki so usmerjene v določeno panogo ali temo, ter izmenjujete mnenja in nasvete s kolegi in strokovnjaki iz vaše panoge.

V Sloveniji se na LinkedInu veliko dogaja tudi na področju dogodkov. Na platformi lahko hitro izveste o dogodkih, ki se promovirajo v različnih industrijah, ter poiščete govorce, če sami pripravljate dogodek. Na ta način je LinkedIn postal tudi odlična platforma za mreženje in povezovanje v poslovnem svetu.

V skupnosti enakomislečih oz. tistih, ki delujejo v isti panogi, je uporaba LinkedIna v Sloveniji vedno bolj razširjena. Tukaj se ljudje povezujejo, izmenjujejo mnenja in obveščajo o novostih v industriji. Če želite graditi svojo kariero ali poslovni uspeh v Sloveniji, je uporaba LinkedIna skoraj obvezna.

Želite dvigniti svoj nivo znamčenja?

Kontaktirajte nas.
Kontaktirajte nas